Shen Yun 2024

måndag 1 april 2024 07:00-21:00, Bussresa till Konsert & Kongress i Linköping
Talare:

Lei Wang, Göteborg City Rotaryklubb

Upplev mystiken och skönheten i Kina före kommunismen

Shen Yuns unika artistiska vision tar dig med på en flerdimensionell och inspirerande resa, bortom en vanlig teaterupplevelse, till en av mänsklighetens största skatter – fem årtusenden av traditionell kinesisk kultur.
Träd in i en värld där filosofer och poeter sökte harmoni med Dao – Universums väg. Där himmelska skönheter dansade med överjordisk grace och generaler stred med explosiv styrka och glöd. Där tidlösa berättelser om mod och dygd kom till. Där himmel och jord möttes och magin var verklig.
Föreställningen bjuder på en av världens äldsta konstformer – klassisk kinesisk dans – tillsammans med originalmusik och patenterade scenografiska effekter. Shen Yun öppnar en port till en civilisation med förtrollande skönhet och upplyst visdom.

Förbered dig på en häpnadsväckande upplevelse!

Måndagen den 1 april (Annandag påsk) reser vi från Västsverige till föreställningen i Linköping. Man kan hoppa på vid olika ställen.

Bussresa till Konsert & Kongress i Linköping

I PRISET INGÅR FÖLJANDE:

• A-biljett till föreställningen

• Bussresa

• Lunchbuffé

Pris: 2100kr

RESEPROGRAM
Bussen tar upp resenärer vid:

7.00 Kungälvs Resecentrum (busshållsplats utmed motorvägen)

7.30 Göteborg, Gustav Adolfs torg

7.40 Delsjömotet i Göteborg

8.45 Borås Resecentrum

9.30 Rasta Ulricehamn (Strängsered)

09.15-10.00 Paus vid Rasta Ulricehamn för bensträckare och fika

Vi kan även stanna till i Jönköping.

12.00 Bussen anländer Linköping och gemensam lunch

14.00-16.15 Föreställningen Shen Yun ges i Konsert & Kongress

Hemresa efter föreställningens slut, åter i Göteborg ca 20.00–20.30

Anmäl ditt intresse att delta till:

Lei Wang

Göteborg City Rotaryklubb

info@leiwang.se

Flera föreställningar 2024

Shen Yun kommer att under 2024 göra 7 föreställningar i Sverige, 27-30 mars på Cirkus i Stockholm samt 31 mars och 1 april på Linköping Konsert & Kongress.

Shen Yun kommer under 2024 även att framträda i flera andra länder i Europa.

För mer information om Shen Yun, besök den svenska hemsidan https://sv.shenyun.com/
Se under ”Köp biljetter” och ”Se alla föreställningar”.

Om du har frågor kring andra föreställningar i Sverige kan du kontakta Lei Wang.

2Q==