Generalmönstring -termins kick-off

M/S Marieholm
för ett nytt
Rotary-varv 2011/12

Tisdagen den 16 augusti kl 19.00 kastar vi loss med kick-off vid det nya verksamhetsårets inledning.
För 200 kr får vi svalt vitt vin, härlig räksmörgås och kaffe med kaka. Lägg därtill musikunderhållning med
vår egen Bertil Lindschiöld, som sjunger Lasse Dahlqvist och undertecknad som försöker sig på Taube. Vi räknar också med Dig i allsång.
Som ny president och relativt ny medlem i klubben är det min innerliga förhoppning att få träffa så många av Er som möjligt . Här kommer inte finnas några sura miner eller sneda blickar på den som inte varit med på länge, bara ett glatt och kärt återseende eller en ny bekantskap. Tillsammans får vi gå vidare med planerna på "Drömmens skepp".
Grandios som jag är av naturen har jag valt ett motto för verksamheten i klubben, nämligen "givande gemenskap". Mönstrar många ombord med varma hjärtan kommer det säker bli en givande gemenskap den här kvällen. Ta gärna med make/maka eller vän. Anmälan skicker Du genom att svara på mail till undertecknad eller vid vår permiärsamling kl 12-13.30 imorgon.

Klädsel: Gärna marint tema (röda byxor bärs endast efter tillstånd av Bosse Lindqvist : ) )

På Styrelsens vägnar

Fredrik Sidenvall